Söndag...

...och en vanlig skoldag om man läser på Markstridsskolan. Enda skillnaden är att jag sitter inne och skriver på min övningsplan medan de andra är ute och skjuter. Börjar bli klar med min övningsplan snart, känns skönt.  Hittills har jag kommit upp i 12 sidor men det blir nog ett par till innan jag känner mig något sånär nöjd. Helt nöjd vet jag inte om man kan bli, även om det kan låta mkt med 12 sidor för en enkel övning som är tänkt att hålla på i knappt 3h.
Ikväll blir det vård av all materiell som har använts under veckan så dan är nog inte slut förrän efter 20 då vi har tid för att låsa in vapnen. Då blir det nog till att försöka röra lite på kroppen, funderar på att gå 5km-spåret idag och lämna cykeln för en dag iaf. Kändes tungt igår så jag cyklade bara 20min för att sen gå en runda på tio minuter så att låren fick röra på sig lite. Men det kanske inte är konstigt om det var tungt eftersom jag på förmiddagen vart biträde och gått fram och tillbaka i skogen och sen på eftermiddagen kört strid i ett kanske lite för högt tempo mot vad jag borde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0