Min fredag den 13 maj

Började dagen med att vara biträde på en övning i stridsparsstrid, gick bra och fick beröm av övningsledaren efteråt för att jag haft bra utvärderingar, då blev jag glad!
På eftermiddagen var det en ny övningsledare och då var jag med som soldat. Längesen jag var med och fick skjuta lite så det var roligt, även om jag kände mig långsam, men det är kanske inte så konstigt eftersom det var ett tag sen vi övade stridsparsstrid....i höstas tror jag bestämt vi hade en dag där vi sköt lite löst stridsparsvis.
På kvällen hade vi lite eftersnack med handledaren och sen åkte jag och den andra tjejen i klassen in till Motala för att äta på Mc Donalds. Och ja, det var värt att åka nästan 4 mil för en hamburgare!
Nu skall jag skriva lite på en övningsplan, visst är det för härligt med att vara i skolan en sommarhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0