Konditionstest

Idag gjorde jag ett konditionstest hos Feelgood.
Man cyklar i fem minuter på en viss nivå och snabbhet och sen mäter man av ett värde därifrån sett när man är klar som avgörs på ålder och vikt.
Den 25 augusti förra året hade jag ett värde av 31. Vilket motsvarar nivå medel
(medel ligger på 30-34).
Idag hade jag ett värde på 38, som betyder att jag ligger på en nivå över medel. Hade jag fått ett värde som låg på 39 hade det legat på nivå bra.
Summan av kardemumman blir alltså att några dagar innan jag ryckte in på skolan låg jag på ett värde som var nära att hamna under medel och nu när jag varit utan träning ligger jag på ett värde som är nära att hamna på bra nivån. Borde ju betyda att jag var i rätt bra form ändå när jag tog ett uppehåll!

Hoppas att det gick att förstå litegrann iaf även om det blev mkt siffror...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0