Vättern runt!

Igår tog jag mig vättern runt...Vilken dag! Började hemma i Skövde där jag blev upplockad av en kursare och sen åkte vi mot Kvarn, när vi bara hade ca 5-10 min kvar att åka var det stopp. Där stod polisen och hade vägspärr för att en lasbil hade vält. Bärgningsarbetet hade påbörjats och det hade gått 1-1,5m på en halvtimme...vi fick snällt stå och vänta en stund i hopp om att det kanske skulle hända nåt på bärgningsfronten...men vi beslöt oss för att ta en annan väg som tog en 20-30 minuter och missade orienteringen som skulle ha varit den dagen. Hade ändå inte kunnat vara med eftersom jag fortfarande inte är riktigt bra, men grabbarna gjorde ju det...frågan är hur ledsna de var över det... ;)
In och prata med plutonchefen en snabbis och sen slänga i sig en potatis och en halv fisk innan det var dags att bege sig neråt igen. Borensberg-Linköping-Nässjö-Falköping där jag tog ett lite längre stopp och sen hem till Skövde igen. Vättern runt  BAM! Får man räkna in det i den svenska klassikern tros =)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0