Tillbaka i Östergötland

Då var man tillbaka på sitt rum i de östgötska skogarna igen. Blev ett dryga 1.5h timmes bad på högsta värmen tillsammans med boken om gruppsykologi. Det var både skönt och jobbigt. Skönt för att jag slutade frysa efter en stund, jobbigt för att jag var så trött och uttråkad av det jag läste om. Av alla de sidor kanske jag skulle kunna få ut max en hel sida som varit värd att anteckna och studera in.

I bussen var det examinationångest den första timmen och den sista halvtimmen började Gerts värld på radion och lät oss få nåt annat att tänka på för en stund. Finns mkt sjuka människor i det här landet!
Den Red Bull jag drack upp på några sekunder under vägen hann både ge verkan och försvinna.
Nu skall jag bara hålla mig vaken en liten stund till för att skriva klar det sista på UVO-arbetena (sätta betyg och omdömen på alla i min grupp inklusive mig själv).
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0