Småland

Är på sjöhemmet och hälsar på familjen lite. Blev tårta till kvällsmat och paketöppnande - nice!
Hade fått fyra lotter av Christina varav det var vinst på en (25:-). Pappa undrade om jag ville ha en ny lott eller pengarna och jag valde pengarna....40:- rikare blev jag på en 25:- vinst, inte illa byte!
Fick två tidningar av Joakim, en med korsord och en annan som är tänkt att läsa på toaletten med roliga bilder och fräckisar i, fanns mkt kul när man började titta i den!
Av Mamma och Pappa fick jag en onepiece! Hur nice är inte det?! Kommer ju bosätta mig i den så fort den kommer...skulle vara skickat för 9 dagar sedan men har fortfarande inte kommit fram däremot. Hur lång tid kan det ta för en norrman att få iväg ett paket till rätt ställe egentligen? Hoppas jag får den i veckan! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0