Sex av sex...

...Sista provpasset avklarat! Blev en kväll i Harrysbaren med lite blandade känslor - roligt, stundvis nervöst, förvirrad ett par gånger och avslutningsvis kändes det riktigt bra.
Jobbade tillsammans med en tjej som har jobbat där under flera år och är med andra ord ganska rutinerad, jättebra och hjälper till så fort det är någonting som jag inte hittar eller vet någonting om, men jag blir ändå nervös när vi är två och jag slagit in någonting i kassan och skall räkna ut växel när hon står precis bakom och väntar på att kunna slå in sin beställning...antagligen en vanesak det där =)
Fick en beställning på två stycken blåbärsmojito under kvällen (Vilket jag aldrig hade gjort tidigare) och när jag precis skulle ta betalt ser jag vem den ena mojiton skulle gå till...en av de personer som kommer bestämma ifall jag får jobbet eller inte...
"Är det nu jag skall få min dom?" Både tänkte och frågade jag. Men fick till svar att det såg bra ut.
Vi sågs på Mc donalds lite senare också när jag satt där och åt med en kompis. Då kom han fram och pratade lite och undrade hur kvällen hade gått och sa att det hade sett bra ut. Så nu är det väl bara att hoppas på positivt besked under veckan! Den som lever får se! Nu skall jag sova några timmar innan det är dags att öppna böckerna igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0