Målat om lite!

Under eftermiddagen har jag pluggat lite på stress och stressorer som ingår i provet på måndag, efter att ha gått igenom powerpointsen och konstaterat att det verkar ganska självklart allting och att det bara är ett par saker jag borde finslipa på började jag måla den gråa väggen i vardagsrummet.
Tror att mitt vardagsrum har växt med en hel meter bara med hjälp av lite vit målarfärg! Kommer bli riktigt snyggt sen när tapeterna sitter uppe också!
Nu börjar det bli dags att fundera på allvar vad som skall pryda väggarna och att hitta ett ordentligt soffbord med en snygg matta under!
Dags att duscha, äta och plugga lite innan klockan slår kalle för att jobba lite, hoppas på en lugn kväll idag, är ganska trött i kroppen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0