Ledarskapsexamination

Idag var det alltså den stora skrivardagen. Mellan 12.30-16.30 hade vi på oss att skriva provet, tack och lov tog det inte så lång tid!
Nu är det bara en veckas ovisshet och undran om jag är godkänd eller inte, är jag det inte ligger det precis på gränsen till ett G och då kommer jag bli riktigt besviken...Det kändes ändå helt okej att skriva det, även om jag såklart hade behövt lite extra lästimmar på mig för att känna mig helt nöjd.

Någonting som jag däremot tyckte hade vart bättre än att ha ett jätteprov på allt vi läst om under ett halvårstid under en och samma eftermiddag, är att dela upp det i olika delprov under årets gång istället för att ta allt samtidigt. Man hade lärt sig mer på det och det hade dessutom varit lättare att läsa till än att växla mellan fyra powerpoint, 6 böcker och 9 häften....Det är ju inte så att högskolepoängen på det här kompaniet flödar precis just pga att det är fler som är praktiskt lagda än teoretiskt på den här utbildningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0