GODKÄND EXAMINATION!

Igår kom resultaten upp för ledarskapsexaminationen upp och jag vart GODKÄND! Sjukt skönt!
Nu hoppas jag bara på att få min uppsats innan veckans slut också så att jag kan slippa tänka på den.
Idag skall jag hålla lite övning, kul!
En annan sak som andra tydligen tyckte var kul när vi hade föreläsning häromdagen (och som jag i efterhand nog kan hålla med om när jag tänker efter lite...) var att vi hade helkompani i stora salen och jag hade vart tyst hela dagen och i slutet när vi pratar om vad som står i böcker eller inte frågar läraren hur många granater man skall kunna ladda i ett granatgevär per minut.
Det är tyst en stund så jag tycker det är lika bra att svara på frågan eftersom jag kan svaret - SEX!
Det var det enda jag sa den dagen...svaret var ju rätt så den kan jag bjuda på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0