Då fyllde man 20 igår då!

....eller? Jag är iaf i 20-årsåldern, vi låter det stanna där...även om 24 inte är helt fel det heller, kan ju bara bli bättre än att vara 23! (Intalar mig självdet i alla fall)
Tackar för alla gratulationer jag fick! Måste vart nåt slags rekord igår tror jag! Det trillade in sms hela dagen (Hoppas jag svarade på alla...) och på facebook var det 130 nya posts på wallen...märkligt ;)
Grattiskort på mailen och vaknade av att Sara ringde och halvt ville adoptera mig. Och utöver det sken solen hela dagen och Tårtan jag bakat (men inte fick med på bild) fick bra betyg....Kan nog inte klaga på dagen även om jag var här ute på Kvarn och firade =) Det skulle väl vart ifall jag hade fått vara med första pluton som hade paintball under dagen, men man kan ju inte få allt =)



Tog en bild som visar hur söt jag är också, mina föräldrar måste vara stolta! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0