Bubbelbad och sovmorgon!

Igår bar det av in till Ljungsbro, där besökte jag Solarieöarna och badade lite bubbel efteråt. En längre kvällsmat på mässen och idag var det sovmorgon fram till halv 8 - Välbehövligt! Nu fattas det bara att en massör skall få ordning på min rygg också så att jag slipper vara så stel!

Idag har vi eget arbete och förbereder inför en tilldelad övning vi skall hålla imorgon. Jag fick efter många om och män och byte av grupp "åtgärder i eldställning och på kommando förflyttning". Vi kommer ha varsin övning under en timme så det är inte jättelång tid vi har på oss, men det är roligt att få börja med instruktörsdelen nu!
Snart dags att ta en niofika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0