Extrajobb!

Fick ett samtal idag från en krog/uteställe som jag sökt extrajobb på. Har fått ett samtal tidigare men då var det aktuellt att hoppa in dan efter och då hade jag redan hunnit boka upp mig. Nu var chansen att få provjobba till helgen, men jag har ju helgtjänst såklart!
Jag sa att det inte var någonting planerat helgen efter och att jag höll tummarna för att det skulle finnas plats då istället och det verkade inte helt omöjligt. "Vi är väldigt intresserade" Sa hon. Känns bra =D
Nu gäller det bara att läsa på lite drinkar igen så att man inte gör bort sig helt och hållet första dan. Borde egentligen freepoura lite hemma också med någon tom flaska för att kolla att jag inte har tappat det alltför mkt heller...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Viken otur att du alltid är upptagen när de väl ringer. Hoppas du behövs nästa helg då så du inte glömmer bort dina spritkunskaper :-D

2011-01-26 @ 16:27:16
URL: http://sjohemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0