Trött...

Nu är helgen snart slut. 10h kvar!
Har vart ene bra helg ändå. Jobbat både fredag och lördag. I Fredags hade jag en egen bar (Kristallbaren), var väldigt lugnt då det inte var så mkt folk som gick förbi just där. Kanske hade 7 gäster de två första timmarna!
Men det började rulla på lite när det kom mer folk.
Har Jägarn på besök här också som vart på dansfestivalen, kan ju ha varit så att folket var på den istället för nattklubben...
Det var lite roligt att få göra annorlunda beställningar iaf, sist var det mest Redbull Vodka och White Russian. Men i fredags var det Geting, Margaritas och Vanilla sky! Bra att träna hjärnan lite så att man inte glömmer av recepten! Margaritas är väl ingen favorit däremot då den innehåller tequila och är lite småkrånglig att komma ihåg...

Igår stod jag i den stora baren. Det var skillnad! MYCKET folk och jag tror hela plutonen jag skulle ha jobbat på ifall jag tagit platsen på NBG:t var där. Kul!
Det var inget bråk vid baren heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0