Trött i benen!

Nu är jag trött i benen! Stått upp i ett antal timmar utan att röra mer än några steg åt gången....men det känner man ju inte av förrän allt lugnar ner sig. Det var riktigt roligt att jobba. Tittade på klockan första gången strax före tolv, då kan jag ju bara tänka mig hur snabbt tiden kommer att gå imorgon när jag faktiskt har kommit in i det lite mer än i början och det dessutom lär vara mer folk. Min andra beställning för dan var ju givetvis folk jag känner till sen innan, det gör ju inte att man blir mindre nervös, men dom har nog mer förståelse för om det tar tid...övning ger färdighet heter det ju!
jag fick iaf en bra genomgång av alla små skrymslen som finns "bakom kulisserna" och killarna jag stod med i baren var bra hjälp så fort det behövdes svaras på frågor!
Och jag håller nog fortfarande på att jag tycker det är minst lika roligt att stå bakom baren som att hänga vid den!

Ett provpass till och sen skall jag dömas av....en av tjejerna trodde att jag konkurerade med en annan kille som hade varit där förra helgen...det gör ju inte saken lättare precis!
Men hon sa att han vart väldigt blyg...så jag håller tummarna för att han inte var ett proffs i baren också.
Annars får jag plocka fram hundögonen...haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0