Strippa?

Förvånade gruppen två gånger under förra veckan.
Första gången stod jag i handduk 07.20 och han som var gruppchef frågade om jag visste om att vi började vid halv. Det gjorde jag. Och när jag anlände till lektionssalen med några minuter tillgodo tittade flera med stora ögon och frågade "Är du i tid?" "Ehh, ja varför skulle jag inte vara det?" Undrar jag ju såklart...
"GrpC sa att du stod i handduk för 6minuter sedan!" Med ögon halvt hängandes utanför...
"haha ahaa, jag hann ju borsta tänderna också" Då sköts ögonen ut ytterligare lite till, kul!

Andra gången var i fredags efter att vi varit på skjutbanan och kontrollskjutit våra vapen. Jag gick upp på rummet, slängde på mig civila kläder och sminkade mig litegrann eftersom jag skulle åka hem direkt efter maten. När jag kom till matsalen tittade han som reagerat mest tidigare i veckan väldigt konstigt på mig och jag var tvungen att fråga varför han tittade så konstigt på mig.
" Jag tror seriöst att du har jobbat som strippa tidigare!" Säger han bara...Tjejig som man är börjar ju tankarna fladdra iväg på hur man ser ut....Vad har jag gjort för konstigt för att likna en sån blev ju tanken?
"ehh...va?! Varför tror du det? "För att du byter ju om hur snabbt som helst" Blev svaret...

Önskar att jag hade det här inspelat så att mina föräldrar hade fått höra det korta samtalet.
Både Mamma och Pappa tycker nämligen raka motsatsen... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0