Snälla föräldrar!

STORT TACK till mina snälla föräldrar som hämtade mig i Falköping förrgårkväll! (det här meddelandet låg visst kvar som ett utkast tack vare att min dator segade ihop sig och ville promt endast använda sig av det moderna kommunikationssättet msn...märkligt) Var i alla fall skönt att slippa krångla med tåg och alla byten som skulle gjorts annars!
Och det var väl på tiden att jag hälsade på lite, har inte vart här sen i julas nu, eller strax efter då när jag tog hand om hästarna. Vi får väl se när det blir nästa gång, då får jag nog ta och försöka träffa lite människor som bor runtomkring också, var nog inte det mest ultimata att göra det nu då jag blivit smittad av någon hosta och det känns som om jag andas genom ett smalt sugrör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0