Pluggpluggplugg

Ligger i min logementssäng och har tagit en liten paus i pluggandet. Känns inte som jag gjort annat idag och samtidigt som om jag borde ha hunnit med mkt mer.
Imorgon har vi det skriftliga provet. Eller proven rättare sagt, för om vi skall bli spränginstruktörer eller inte.
Idag har vi haft tre stycken inlämningsuppgifter. Ett av dessa har varit att skriva ett eget teoretiskt prov som vi skulle kunna tänkas använda när et är dags för oss att ha utbildning för våra blivande soldater.
För att kolla hur vi ligger lite extra har vi ju såklart läst varandras (inte så stor skillnad på frågorna men det varierar ändå en hel del). Känns som om man kan det bra och egentligen inte behöver läsa nåt mer.
Men det kan ju vara en stor tabbe beroende på svårighetsgraden imorgon.
Nonel biten måste jag läsa lite på i alla fall, är väl bäst att göra det nu så att man kan få sova någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0