ooups...

...råkade visst bli tre pass idag. Gick på Bodypumpen efter latinmoves, som för övrigt var ganska svårt att hänga med på, tack och lov var jag inte den enda som hade svårt för att både vicka på höften, svänga med armarna och samtidigt räkna steh och cha-cha-cha'n som skulle göras....herregud! Men övning ger färdighet, får väl prova någon mer gång...det är ett liknande pass imorgon men blandning mellan afro och latino...intressant!
Bodypumpen borde jag kanske inte gett mig in på efter dagens cirkelfys...blev några muskelgrupper som fick träna dubbelt idag, kommer resultera i hemsk träningsverk imorgon.
Nu är det dusch, mat och filmkväll! Det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0