Trafikolycka


Idag har vi övat på "mini-Anne", blivit HLR-instruktörer och övat omhändertagande vid trafikolycka.
Imorgon skall vi hålla i egna sjukvårdsmoment i grupperna för att öva oss lite mer samt rollen som instruktör, även om det blir svårt när min grupp på 7 personer har 4 skadade och 3stycken som kontrollerar.

Idag fick vi tillbaka ledarskapsuppsatserna också, gick väl sådär...men det är bara att komplettera och skicka in igen. Och jag kan ju bara glädja mig med att jag inte vet nån som inte skall komplettera vare sig det blev godkänt eller inte. Jag ställer mig fortfarande frågan om varför det är så viktigt att vi skall kunna skriva en uppsats med rätt formalia och använda oss utav oxfordmodellen när vi inte ens får några högskolepoäng....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0