Morgonträning

Idag var det morgonträning igen. Trampade på crosstrainern som vi kommit fram till nog inte är någon riktigt crosstrainer utan nåt mellanting mellan det och trappmaskin. Fortsätter jag med den lär ju rumpan bli hård iaf =)
30 minuter och 419 cal för den som har koll....jag har inte nåt vidare, det var jobbigt och jag blev svettig!
Men borde kanske skaffa mig ifall det skall bli nåt med beachen 2014 (femårsplan ;)   ).
Det börjar bli riktigt mkt folk på gymmet nu. Förra terminen när jag och Evelina började precis var det bara vi och folk som visste att vi gick upp tidigt tyckte att vi var dumma i huvudet...nu var det runt 12 stycken innan klockan slagit halv 6!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0