Mardrömmar...igen

Har drömt en massa, som vanligt...men den senaste veckan har allt varit mardrömmar i princip.
Inatt var det inte roligt, hoppas att det är som med hundar när dom drömmer. Att man tror att det låter högt fast det inte gör det. Annars undrar nog grannen vad som hände inatt egentligen...

Jag drömde att vi skulle iväg till Villingsberg på övning och att vi precis innan skulle få tillbaka proven.
Nervöst såklart eftersom jag väldigt gärna vill ha klarat det. Läraren har då rättat med smiley och ledsna smiley istället för poäng så jag tittar först och förstår inte mkt utav poängsystemet.
Men när jag kollar lite extra står det att jag har omprov den 29/6-2011 på någon av sidorna...Jag blev såklart jätteledsen, började gråta och undrar om jag inte kan få göra om det tidigare än så och kan inte fatta hur jag bara fått 2poäng på en fråga som var värt 8poäng när jag tyckte att jag borde fått fullt där av både en och flera anledningar...Fänriken som har delat ut proven (Vart kom hon från föresten, vi har inga lärarfänrikar här...), ger någon slags förklaring bara och jag frågar om det bara är jag som misslyckats, vilket självklart är fallet.
Nilsson i min pluton är däremot jätteglad, han fick högsta betyg av alla och halvt studsade omkring och sa hur glad han var och att han knappt kom in på officersprogrammet och ändå lyckades vara bäst av alla, medan jag står och är skitledsen för mitt STORA IG och har aningen svårt att vara glad för hans skull just i den stunden...
Hoppas verkligen att det här INTE är en sanndröm!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Klart det inte är sant. Du har säkert klarat provet :-)

2011-02-24 @ 22:06:46
URL: http://sjohemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0