Måndagar

Då var det måndag igen. Var alldeles för trött för att känna söndagsångesten igår, det blev måndagsångest istället och jag var nära på att skita i klockan och bara sova vidare...för det var nåt så sjukt skönt att sova just den där sista timmen innan klockan ringde! Som vanligt...
Men vid frukosten fick jag den positiva meningen "Måndagar är bästa dagen, för det är aldrig så långt till en måndag som det är just en måndag" Jag försökte intala mig att det stämmer och traskade vidare till plutonens timme.
Nu har det bedrivits fys på lite olika håll och kanter. Själv cyklade jag 13.5km och sprang en kort stund på löpbandet. Nu blir det till att plugga på Miltekprovet som är nästa måndag. I eftermiddag är det taktikprov och under kvällen 3h engelska (är det inte underbart med måndagar?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0