Jag fick det!

Jag fick extrajobbet!
Känns riktigt bra, vill bara hem och jobba nu! Men först kanske jag skulle börja kolla vilka pass som är lediga inom närmsta veckorna och kanske borde maila och fråga vad timlönen ligger på också...kan ju vara rätt avgörande för hur många pass i månaden jag kan ta så att jag inte mister hyran på lägenheten. Man får tjäna högst 2.000:- i månaden, inte speciellt mkt, men allt är välkommet när man tjänar 5.000 i månaden.
Det är ändå bättre än en civil skola där man får runt 7.000/mån som man blir tvungen att betala av på under halva sin resterande livstid (den andra gick man i skolan)...
Men whatever, I'm a bartender ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att du fick jobbet! Gamla moster tjuvläser =). Kram

2011-02-09 @ 21:08:58
Postat av: Anonym

sv: okej, skönt att du sluppit de iaf :)

2011-02-09 @ 22:52:40
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0