Äntligen hemma

Nu är jag äntligen hemma i lägenheten efter att ha varit i tjänst tio dagar. Åkte omvägen EKsjö-Kvarn-Skövde...fattar inte hur personerna som bor I Haparanda och Gällivare pallar att åka hem varje helg för att återvända till Kvarn på söndagarna igen...Inte mkt ledighet där. Man skall tydligen ha minst 36h och en i min grupp som är från Happis räknade ut att han har precis så många timmar helg varje vecka...Och jag tycker att jag är lite hemma på helgerna!
Nu skall jag springa ner till affären för att köpa någonting till midag senare, om jag skall orka jobba hela natten gäller det ju att avra mätt och pigg! Skall jobba imorgon också men då är det bara ca 4h, ikväll blir det minst 7h.
Skall bli roligt iaf att prova på nåt nytt, kan behöva det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0