Vår på riktigt!

Den senaste veckan har det varit vår på riktigt! och jag tillhör nog den skaran som klätt av mig kläderna för tidigt...men än så länge är jag inte förkyld...
Vi hade två riktigt sköna dagar i skolan innan det var dags att åka hem på påsklov. Två onödiga dagar för att hålla oss kvar, men tack vare vädret var det helt okej ändå. Det var en långvecka med helgtjänst.
Stationssystem där vi hade Krav Maga tis-ons, vara instruktör på skjutbana tors-fre och fallmålsutbildning lör-sön, måndag och tisdag blev det inte mkt gjort mer än förbättra solbrännan.

Sara har varit här på besök, förmodligen sista gången innan hon åker till affet. Blev middag, bio och sen Bogrens där vi satt och tittade på fulla människor.

Igår fikade jag med ett par kompisar som jag inte träffar så ofta, blev att jag blev bjuden på både mat och filmkväll där senare på kvällen. Trevligt!

Ikväll är det dags för årets första grillning...ja, du var säkert flera veckor före mig, men nu skall jag äntligen få lite kött i magen!

Imorgon far jag ner till småland för att hälsa på släkten, får se till att packa allt som behövs för att kunna klä sig snyggt på middagen och fixa frillan innan. Vi har övningsmiddag inför balen på onsdag. Kommer ha fel klädsel på mig, men som adjutanten sa när jag frågade hur okej eller inte det var 
"Det är en utbildningsmiddag, då kommer du ha rätt kläder nästa gång ;)"

Nu skall jag ta tag i min lägenhet och försöka få lite ordning på den så att jag slipper göra det i sista sekund imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0