Påskafton!

Hade en riktigt bra påskafton i år. Roligt med nya människor och få se hur Hanna bor också. Inte alls avundsjuk på hennes stora trädäcksbalkong utan insyn mitt i centrum...inte alls...
Grillning och tårta stod det på menyn, inte konstigt om jag var mätt hela kvällen!
Hade velat jobba igår, skulle stått på taket för första gången... kul att prova runt lite i de olika barerna!
Till skillnad från många andra slutade festen vid halv ett för min del igår. Men vem slapp vakna i sina egna alkohol-ångor och sprängande huvudvärk idag?

Nu skall jag packa min väska, äta lite frukost och sätta mig i solen fram till det att tåget/bussen går mot Värnamo.
Släktkalas hemma hos Mormor...äter man köttbullar vid påsk måntro?

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det är längesedan det var påskafton nu....

2011-05-04 @ 10:44:59
URL: http://sjohemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0