Killar och rykten

Ibland kan man ju skratta åt "rykten" som uppstår, andra gånger kan man bli förbannad.
Jag var inte i skolan igår och idag när jag kom tillbaka var det två stycken som frågade hur det hade gått med operationen som jag gjort i foten och undrade när jag skulle bli helt bra igen. Och för ett tag sen var det en i klassen som frågade om jag var bra i foten än...Vad är grejen och vem har fått för sig att jag skadat den? Och om jag nu hade opererat min fot under gårdagen kanske jag åtminstone borde hoppat på kryckor när jag kom och åt kvällsmat med herrskapet samma kväll och fotfarande hoppat omkring på kryckor under dagen....eller? 
Om jag skrattade eller blev förbannad får du gissa på själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0