Tillfrisknande?

Hoppas!Hoppas!Hoppas!
Gjorde ett ryck och tog mig ner på stan för att möta upp "storebror" med fickvän för en väldigt sen frukost i förmiddags på Rådhuset. Kul att träffa båda! Men jag satt mest och frös och hängde inte riktigt med i samtalet. Men vi satt där i tre timmar iaf! Är nog min längsta "fika" hittills...
Yr och dan gick jag till apoteket och därefter willys för att köpa frukt, orkar inte laga mat och tacogratängen jag gjorde igår luktar (för mig) mest jobbigt och jag vill inte ens titta på den...
Efter att ha knaprat tabletter och druckit och känner att febern faktiskt gett med sig ligger den på 38.5 med min nyinköpta termometer.
Heja heja!

Se hela bilden


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men har du varit sjuk? Det var inget vi visste om :-o

Du får gärna höra av dig lite oftare för det är ju inte lätt att veta vilka tider det passar att ringa.

Kram och hoppas du är bättre nu.

2010-09-13 @ 14:05:23
URL: http://sjohemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0