Spräckta byxor under föreläsning

Onsdag förmiddag var inte min förmiddag helt enkelt. Först tappade jag min ena penna, hade tur och fick låna en penna av killen i jämte. På rasten springer jag upp på mitt rum och hämtar en ny, som slutar fungera efter att ha skrivit max ett halvt A4. SKIT! Som tur var sitter killen med extrapennan bakom och jag frågar ifall jag kan låna den igen, men då är den pennan nästan slut och jag kan knappt läsa vad jag själv skrivit då det mer ser ut som en kråka skrivit...
Under nästa teoripass är det dags att prata om hur viktigt det är att stretcha kroppen. Vi har haft fysiskt stridsvärde hela vecka så allt vi läst och utfört har varit fysiskt.
Vi börjar med några små stretchövningar på golvet i rummet och då hör jag ett litet ljud alldeles för nära mig...tittar ner på mig själv och ser att byxorna spruckit på insidan av låret.
Wohoo! Men den bjöd jag på. Tror att det var en till som fick sina byxor spräckta så jag var iaf inte helt ensam =)

 

Tummen upp! Fast det här var i OS i Aten när Jan-Ove Waldner

(Bild från Aftonbadet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0