Snart en 16-årig lillebror

Snart fyller min bror tydligen 16. Han var ju nyss tio!
Jag har iaf sett till att fixa hans födelsedagspresent idag och kan känna mig lite nöjd. Killen i butiken tyckte att jag var en snäll storasyster som la ner energi på att hitta en bra present åt min bror, han fick alltid strumpor av sin syster...
Och jag är ganska nöjd, och vet dessutom vad han skall få i julklapp! Det är bara dom andra i familjen som jag inte lyckats hitta på någonting roligt åt ännu...Är väl dags för dom att börja fundera ifall det är någonting speciallt som behövs just nu.
Själv önskar jag mig fred på jorden och några miljoner. Någon som känner sig manad att uppfylla min önskan?

Kommentarer
Postat av: amanda

Vi hade med oss 2 hästar. Hjälper en kvinna med ett arabstuteri som hon driver.. :) Så vi åkte 110 mil drygt.

2010-09-27 @ 21:50:30
URL: http://aamandaevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0