Löptränat

Det blev löpträning på schemat idag. Eller löpa och löpa, men jogga i olika hastigheter längs med 3.5km spåret och med snabb promenad hemifrån som uppvärmning och sen hem igen för nedvarvning. vilket blir ca 3km tillsammans. Så jag får väl ändå känna mig ganska nöjd för idag. Får nog bli en runda till innan jag går upp på 5km. Kanske inte det bästa att rusa iväg när man precis har vart sjuk. Samtidigt som det är hög tid att komma upp i distanser om jag skall anmäla mig till Göteborgsvarvet som är i mitten av maj nästa år.
Plutonchefen vill att hela plutonen skall vara med och gärna tävla mot de andra plutonerna ifall det blir några anmälningar där. Men en halvmara, hur skall mina korvben klara av det!?

 

  


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: jo väldigt nöjda! åkte hem med flera pokaler och rosetter.. :)

2010-09-29 @ 20:58:30
URL: http://aamandaab.blogg.se/
Postat av: Amanda

fel bloggadress, nu är det rätt!

2010-09-29 @ 20:59:06
URL: http://aamandaevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0