Feber

Jaha, det var ju ett bra slut på veckan! Ligga hemma med feber blandat med frossa och massa äckligt svett!
La mig innan klockan slagit nio igårkväll och vaknade nu vid sju, hoppas den ger sig under dagen!
Läste nåt om att man hade väldigt hög feber ifall man fick frossa och skulle söka vård direkt...kanske borde inskaffera mig en febertermometer och avgöra utefter grader. Jag hade ju aldrig orkat ta mig ända till sjukhuset igårkväll för att nån annan skulle ta tempen på mig och konstatera att mkt vatten, svala kläder och ingen träning skulle få mig på bättringsvägen och att jag skulle höra av mig ifall det blev värre eller fortsatte mer än ett visst antal dagar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0