ÄNTLIGEN HELG!

I fredags var det inte först till Kvarn som gällde, utan först därifrån!
Det var en stressig eftermiddag för min del som gällde då jag både bokat in en tvättid och en fika på stan med en kompis. För att sen städa lägenheten och träffa Sara och därefter gå till Pim's för att möta upp några andra och även Katrine som kom med tåget.
En stor stark, var precis vad min kropp behövde!

På lördagen gick jag upp lite tidigare än dom andra för att sola och köpa frukost, sen gick vi till Arena Skövde som har byggt om och besökte deras relaxavdelning där man kunde ligga på en varm hamamsten, bada olika sorters bastu, bada i utomhuspool och duscha i åskväder/tropiskt regn etc. Riktigt fint var det så det kommer bli mer besök där!
Eftersom man får tillträde till hela badet när man går in på relaxen var vi ju tvugna att testa äventyrsbadet också!
Riktigt roligt, men man fick ha bra koll på alla bikinidelar efter att ha åkt "turbo"! Jag fastnade även i en bassäng med en ström som gjorde att man bara åkte med, och barnslig som man är blev det inte bara ett varv, och när jag väl skulle försöka ta mig ur strömmen gick det inte så bra heller, alldeles för mkt folk, för lite att ta tag i och jag skrattade nog för mkt för att egentligen kunna hålla i mig ordentligt.
Undrar vad barnen tänkte egentligen, men jag bjuder på det, precis som ljudet jag lyckades åstadkomma på hamamstenen tack vare vatten och min svank...
Efteråt blev det en tur på stan och sen åt vi pizza och påbörjade förfesten hemma hos mig. Per kom med ett gäng från plutonen och sen gick vi till Bogrens där vi mötte upp fler kändisar.

Söndagen blev väldigt lugn, av nån anledning vaknade vi alla tre vid sjutiden redan men gjorde ett försök att iaf sova till nio-tio tiden som inte lyckades så bra. Katrine tog tåget hem mot Göteborg medan jag och Sara gick till Rådhuset och fikade innan hon också begav sig hemåt.
För min del blev det en kanonhelg! Mer sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0