Utbildningsstart!

Nu har vi äntligen hämtat ut det mesta av den utrustning och materiell som vi skall ha, så nu verkar det sätta igång på riktigt. (Bara sjätte veckan in på utbildningen).
Det har blivit skjutningar tis-tors med lite olika övningar på bana. Vi har även haft schemalagd fys och genomgång av vårdhallarna. Det var inte samma längtan av att komma hem igår även om det var väldigt skönt att det var fredag och ett par dagars ledighet. Inte heller samma typ av söndagsångest, utan en helt annan...fättest väntar på måndag förmiddag! Men jag får väl försöka lugna mig med att det inte är ett examinationstillfälle utan ett provtillfälle. Och med tanke på hur lite jag har kunnat träna (ingenting) under sommaren så är jag glad ifall jag orkar jogga hela rundan, men hade varit glad ifall jag iaf klarar springa på under 12 minuter.
Kravet ligger på 11.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0