Träning v.41

Den här veckan har det blivit ganska varierad träning. På måndagen var det orientering runt 7km löpspår där vi skulle lära oss att stega avstånd och hitta kontrollerna utefter det och hur vi mätt på kartan.
Tisdagen blev det vila och onsdagen var tanken för löpning men hela området var nedsläckt pga en övning som pågick och det fick bli 40min powerwalk istället.
Under torsdagen slutade vi skjuta lite tidigare och hade egenfys. Min grupp körde stridshinderbanan tillsammans två varv och försökte hitta tekniker som kommer göra att vi tjänar in tid när det är dags för tidtagningarna senare. Fredagen blev det marschträning ca 1h 15min med packning och stridsutrustningen påtagen.
Kort sammanfattning! Hade tänkt att simma idag men det blir nog tyvärr att tiden rinner iväg så får nog vänta med det tills imorgon istället.

Fick tillbaka träningsdagboken också där vi skulle ha skrivit Huvudmål samt delmål. "Bra och konkreta mål".
Nu är det bara att fortsätta sätta upp en planering för hur jag skall nå det här också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0