Sjungande män

Inatt hade jag flera sjungande män utanför mitt fönster. Prinsessorna i alla sagor har oftast bara en snubbe som står och sjunger för henne nedanför balkongen/fönstret, med en banjo i handen. Jag hade en hel kör! 
Skall jag känna mig hedrad? Borde jag gått ut på balkongen och ropat tack? Jag kanske borde kastat mig över dom...eller för att få det att låta lite mer modernt; stagedivat rakt ut? För jag är ju såklart övertygad om att allihop var och är djupt förälskade i mig........
eller...Så var det egentligen bara en drös fulla killar som var på väg hem från krogen och x antal gånger skrålade; "Alla heter Glenn i Göteborg" 

En helt vanlig torsdag i Skövde med andra ord!

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha okej. ;)

2010-10-01 @ 21:05:44
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0