Nya fönster!

Äntligen har jag satt igång med att försöka komma i ordning här hemma. Har ju bara bott här sen 1 juni så det är väl på tiden kanske. Men man skall ju ha tid för det också, och pengar såklart. Men det är bättre att det tar lång tid och blir fint istället för att man köper på sig massa saker som man ångrar och inte vill ha kvar sen.
Har börjat "utifrån" och tänker gå inåt vardagsrummet för att sen fortsätta till övriga lägenheten.



Köpte fina gardiner på Edvins corner som jag spanat in ett litet tag. Två blomkrukor med likadana växter i, en båt, och två ljusstakar med ljus på Hem & Hobby. Det runda bordet är från Two faces i Värnamo. Fatet har jag fått i present och stenarna har jag tagit hem från Grekland.

Nu letar jag efter ett soffbord och en tv-bänk!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Snyggt!!!

2010-10-07 @ 21:46:10
URL: http://sjohemmet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja jag är riktigt nöjd faktiskt! Nu saknas bara elementskydd!

2010-10-08 @ 11:17:06
URL: http://hermanamayor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0