Ladies Night

Igår tog jag tåget till Göteborg där jag mötte upp Emelie och hennes två äldre systrar för att hitta en restaurang att äta på och sen gå på Ladies night i Skandinavium.
9.000 tjejer var på plats för att titta på Martin stenmark, Brolle, Stephen Simmonds, Måns Möller och andreas Johnsson med 4 stycken dansare och några som skötte musiken.
Det var en riktigt bra show och jag måste nog erkänna att efter den halvnakna städdansen med massage av tjej ur publiken gillade jag Måns beskrivning av Ben & Jerrys beroende.
Och den där Stephen Simmonds...honom skulle jag nog kunna gifta mig lite med. Det är ingen man skulle skämmas över för att visa upp hos föräldrarna! Risken finns ju bara att till och med Pappa skulle konvertera =P
Tack Mamma Eva för biljetten! Den får du tillbaka på annat vis en dag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0