Kände mig stark!

Igår var jag iväg en sväng på gymmet. Kändes riktigt bra både med crossfiten som jag körde 10min uppvärmning på och jag kände mig stark när det var dags att börja med helkroppsövningarna. Jag hade en del energi och tänkte att jag skulle springa 2km på löpbandet för att se lite hur jag ligger till. Men jag ändrade mig ganska snart då skosnörena gick upp hela tiden, livsfarligt! Sprang 1km i vad jag tyckte kändes snabbt. Men det tog ändå ungefär 5min och 30 sekunder....Om jag skall räkna det på vad jag måste klara fälttestet på har jag 30 sekunder till godo...men jag orkar ju aldrig springa SÅ sabbt med all utrustning i dagsläget. Funderar på att springa ner till förrådet för att hämta ut ett kroppsskydd så att man kan börja någonstans. Man blir ju bra på det man tränar!

På kvällen sen simmade jag 700m, mer hann jag inte innan det stängde. Tog knappt 20min men det var riktigt skönt! Varför simmar jag inte oftare? Och att vara där så sent när de flesta har åkt hem var riktigt skönt! Det var jag och en person till som delade på bassängen. Vardagslyx =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0