Fälttest

Jag fullkomligt HATAR att springa fälttest! Jag är ju helt slut efter bara två varv runt banan (är fyra varv man skall springa) och kan knappt andas vilket gör att det låter som om jag försöker imitera någon tysk porrskådis.
Att jag skriker under spurten får jag nog bjuda på, that's just me....sista kraften skall ut och jag ser det som att huvudsaken är att man faktiskt inte avbryter och gör sitt bästa även om man vet att inte tidskravet hålls.
Befälet som kom fram och sa att det var bra jobbat av migkanske jag borde be om ursäkt däremot när han är snäll och säger en sån sak medan jag nekar och får ur mig ett; 
 "Nej det var det inte alls, jag klarade ju inte tiden". när jag stod framåtlutad och precis gått i mål Eftersom jag inte såg vem han var riktigt utan bara att han hade uniform och mörkt (?) hår under en millisekund har jag inte mkt att gå på...Men jag hoppas han förstod mig...
Nu jävlar skall det tränas inför nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0