Blev ingen simning

Tanken idag var att gå och simma under kvällen, men det vart lite väl sent ute när jag började kolla på öppettiderna. Trodde att det var öppet längre än vad det var. Blev en timmes powerwalk istället. Skönt att komma ut och röra på sig lite! Imorgon blir det gym på förmiddagen och simning under kvällen (Kvällsöppet!). Får ju ta igen det som jag tappade under dagen!

I övrigt skall jag försöka få klart på allting som skall ordnas inför tillbakaresan till Kvarn på söndag.

- Fixa en SoldF
- Göra klart samtliga hemstudieuppgifter 
- Rensa klart gästrummet
- Posta brev
- Köpa en antennsladd
- Boka tågbiljetter

...Kan ju börja i den änden iaf så får vi se hur långt jag kommer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0