Överskjutning

Idag har vi haft överskjutningar. Vilket innebär att halva gruppen låg på en höjd och sköt medan resterande delen framryckte under kullen. Första genomförandet gick väl sådär, många missförstånd och ingen var väl riktigt nöjd efteråt som det kändes. Andra gången gick det bättre! Men vi skulle ha fortsatt springa på vägen en liten bit till istället för att springa in i terrängen för att nå den lilla höjden. En av de längsta killarna i gruppen trampade igenom en isfläck och sjönk ner till brösthöjd med vapen och allt så att jag fick hjälpa till att dra upp honom innan vi kunde fortsätta igen. Jag ställde mig frågan hur det hade sett ut ifall vi hade haft ombytta platser när vi sprang...eftersom jag går ungefär till brösthöjd på honom!

Det är ju tisdag också, och ingenting får hindra vårat veckofika! Idag var det hembakta lussebullar och glögg som serverades! Det satt riktigt fint i kylan vill jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0