Once in a lifetime...

Vi delar matsal tillsammans med de värnpliktiga och för ett tag sedan när jag satt tillsammans med övriga ur min pluton blev jag tvungen att vända mig om två gånger för att se att jag verkligen såg rätt...
Borden är uppdelade så att man får plats 10 st vid varje bord. Och vid ett av dessa satt det bara värnpliktiga tjejer. Vid bordet i jämte satt det tre värnpliktiga till, varav en kille.
Så av 13st värnpliktiga totalt som befann sig i matsalen var en av dessa kille. Vad är oddsen på det?! Lär vara både första och sista gången det händer =P

Vi är 4 totalt på hela sou, de värnpliktiga är ca 50st så man blev rätt förvånad första veckan när man klev in i matsalen...eller rättare sagt jag är fortfarande förvånad när det kryllar av brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0