Släktmiddag

Nu sitter jag på swebusexpress på väg mot Värnamo efter en utekväll i Göteborg.
Skall på släktmiddag för att fira lite diverse olika saker, Carro har fyllt år, det är Mors dag och tre morsor som skall firas och sen verkar det som att jag också skall firas. Känns inte som att det är så jätteviktigt eftersom jag fyllde i mars och det inte är jämnt. Ok om jag inte vart hemma på min 25-årsdag men nu tycker jag inte det spelar så stor roll. Jag firades i Kosovo med kramar, gratulationer och en ask choklad med en burk cola som tvunget skulle ätas upp samma kväll. Jag blev väldigt glad för den presenten! Och sen åt vi faktiskt tårta med familjen under leaven och jag fick säsong 5 av Greys anatomy av päronen. Men det blir ju trevligt att träffa alla igen, har nog inte träffat kusinerna sen i julas...


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men Johanna går dina år fortare än mina? Vet att det skiljer 20 år på oss men ändå fyller du 25 och jag jag bara 43. Eller har jag missat två år ;-)

2010-06-04 @ 19:45:49
URL: http://sjohemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0