Plugg

Nu kommer det bli en hel del plugg under helgen, måste se till att kunna nästan allt när jag kommer till skolan på måndag.
Vi har barprovet på tisdagen och det är nog det som oroar mig mest av alla proven vi har.
Efter det är det nog flairprovet som jag har svårast för, freepouringen verkar det ju som att knappt nån kommer klara ändå så där känns inte pressen alls lika stor av nån anledning. Varför har man ett så svårt prov om inte ens världseliten som tävlar i det här knappt klarar det?
Sen är det två skriftliga prov också...ett på alla drinkarna vi lärt oss och ett på allt annat vi lärt oss. Men klarar jag inte baren kommer det gå hand i hand med drinkprovet, för det är det som är det stora problemet.
Vart hittar man tabletter som gör att man kan precis allt efter att ha läst det en gång?
Har du några på lager så hör av dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0