I'm a Bartender!

Då är utbildningen avklarad. Äntligen! Fick ett fint certifikat av EBS och nu skall jag bara ut och söka jobb!
Måste ju hålla kunskaperna uppe då man nog glömmer mkt väldigt snabbt. 80 drinkrecept är kanske inte det man tänker på hela dagarna annars. Skall bli skönt att slippa göra det nu också, jag drömde ju att jag rabblade recepten till slut och vaknade upp av att jag gjrode det i sömnen.
det har minst sagt varit intensivt. Man har lärt sig mkt och det har varit givande trots stressen för alla prov som var. Jag visste att det skulle bli en del plugg, men inte så mkt som det faktiskt var.
Nu vill  man ju ut och prova sina kunskaper och se hur det faktiskt är! Är ju lite skillnad på att få en random drink av en gäst än när läraren beställer 6 olika drinkar på en gång som vi haft i läxa under gångna veckan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0