Trött på att vara ledig

Samtidigt som jag tycker det är nåt fruktansvärt skönt att vara den livsnjutare som jag faktiskt varit den senaste tiden kan man bli lite trött på all denna ledighet. Jag har inte jobbat sen jag kom hem från Kosovo och känner att det är dags att börja göra lite nytta. Tur att jag har Falsterbo framför mig och därefter praktik på Harrys i Värnamo två helger i rad.
Bäst av precis allting hade ju varit om det rullade in pengar på mitt konto hela tiden och att jag kunde jobba lite när jag kände för det, för att vara ledig är rätt bra skönt trots allt!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

En del anmäler sig till A-kassan när de är utan jobb men du har ju inte tid...

2010-06-21 @ 09:10:09
URL: http://sjohemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0