På väg till Skövde!

Nu är vi på väg mot Skövde! Det stora flyttlasset går idag och nästan hela flaket på lastbilen är fullt med saker. Flyttkartonger, vad är det? Mkt skit har jag, och massa i kassar och olika små lådor. Nästa gång jag flyttar (för det lär väl inte vara sista gången) Så skall allt vara i lådor, snyggt uppdelat! Jag har inte en aning om vad det ligger i lådorna jag har. Blir en spännande dag!
Hoppas att mina blommor lever som jag satte ut på balkongen också...två dagar i skinande sol låter inte nyttigt! Inte för blommorna iaf, jag tackar inte nej =)

 



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Väntar på uppdatering....

2010-06-08 @ 10:31:17
URL: http://sjohemmet.blogg.se/
Postat av: Jenny

kass uppdatering!

2010-06-08 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0