Mårtenssons i Halmstad

När man är med Sara kan det mesta hända. Vi bestämde oss för att det var Mårtenssons som gällde för kvällen och det såg väl inte alltför lovande ut till en början av kvällen. Men man får ju göra det bästa av situationen och vi slog oss ner med några killar som hade svensexa. En av dom har en sån där snygg Gotlandströja som jag letat efter och jag passade på att försöka lägga diverse bud på den, för att köpa saker från folk på krogen kan vara riktigt roligt! Jag har en snygg hatt som är ärligt köpt av en stackare...det gick inte så bra för mig den här gången däremot och jag fick gå hem utan...Men jag fick i alla fall prova lite =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0